Меню
Назад » » »
Ақпарат әлемі
загрузка...

загрузка...
О.Ағыбайұлы атындағы жалпы орта мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі Бекешова Зульфия
Пәні: Информатика
«Ақпарат әлемі» (танымдық ойыны) 9-10-11 сыныптар

Сабақтың тақырыбы: «Ақпарат әлемі»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды іздеуге, ойлауға, шығармашылы-
ғын дамытуға, өз бетінше жұмыс жасауға
дағдыландыру.
Сабақтың көрнекілігі: Газеттер, плакаттар, дербес компьютер.
Танымдық сайыстың әрбір түрі PowerPoint
программасында жасалған.
Құрметті оқушылар және ұстаздар!
«Ақпарат әлемі» атты танымдық сайысымызды бастаймыз.
Бұл ойын Қазақстан Ұлттық телеарнасында өтетін «Атажұрт» ойыны-ның желісінде жасалған.
Ойынға қатысатын команда мүшелері:
1 команда «Basic» Амалбекова Гүлнара – 11б сынып
Кенжебекова Нұрсәуле – 9-сынып
Тұрманова Гүлдана – 10а сынып
2 команда «Word» Қыстауова Динарат – 11а сынып
Алтаева Жұлдыз – 10б сынып
Әлсейітова Айгүл – 9 сынып
Ойынның бағдарламасы:
1 тур «Өткел» команда капитандарына сұрақ
2 тур «Белес» команда мүшелеріне сұрақ
3 тур «Бекет» команда жанкүйерлеріне сұрақ (ұпайлары командаға беріледі)
4 тур «Асу» жеңімпаз команда анықталады
5 тур «Жерұйық»
«Өткел»
1. Информатика дегеніміз не? (информацияны зерттейтін ғылым)
2. Пернелікте жоқ арнайы символдарды енгізу үшін қандай комнадалар тізбегін орындаймыз? (Вставка→Символ)
3. Мәтінді редакциялау дегеніміз не? (қателерін түзету және толықтыру)
4. Бас әріпті енгізу пернесі? (Shift)
5. Ағымдағы дис дегеніміз не? (пайдаланушы жұмыс істеп отырған уақыттағы диск)
2 команда
1. Информациялық жүйе дегеніміз не? (ақпаратты өңдеуге қатысатын құралдар жиыны)
2. Қандай принтр түрінің өнімділігі жоғары? (лазерлік принтер)
3. Деректерді кодтаудың әмбебап жүйесі? (екілік код)
4. Қай пернені басқанда курсор сол жақтағы символды өшіріп, өзі соның борнына жылжиды? (baskspace)
5. Бет параметрлерін өзгерту үшін орындалатын командалар? (Файл→параметр страницы)
«Белес»
1,2 командаға қойылатын сұрақтар:
1. Соңғы қолданылатын құжатты қалай ашуға болады? (Пуск→Документы)
2. Алгоритмнің графикалық түрде берілуі қалай аталады? (Блок-схема)
3. Ақпаратты енгізу, шығару құрылғылары? (принтер, монитор, тышқан, сканьер, пернетақта)
4. Windows-тың көп есептілігі немен анықталады? (бір мезгілде бірнеше қолданушының жұмыс істеу мүмкіндігімен)
1. Файл дегеніміз не? (кейбір шартқа байланысты командалар ретінің қайталануы)
2. Циклдік алгоритм дегеніміз не? (қатты, иілгіш, компакт диск)
3. Мәтінді форматтау дегеніміз не? (шрифтерді туралау, баптау, т.б.)
1. Мәліметтерді қағазға басып шығаратын құрылғы? (принтер)
2. Фигуралық мәтінді енгізу қай командада? (WordArd)
3. Объектінің контекстік менюін активтендіру үшін не істеу керек? (тышқанның оң жақ батырмасын бір рет басу керек)
4. Бума дегеніміз не? (топталған файлдар жиынтығы)
«Бекет»
Бұл турда команда мүшелері т ынығады. Команда жанкүйерлері сұраққа жауап береді. Егер дұрыс жауап берсе, тиесілі сыйлығын алып, ұпайын сол командаға қосады.
1. Программалаушы досымен циркке барады. Сөйтіп сыйқыршылық әрекетін көріп отырады. Келесі бір нөмерде ол шағын бір жәшіктен бір топ қыздарды шығарыпты.
Сонда досы:
Кішкене жәшікке сонша қыз қалай сыйған?...
Сонда программалаушы:
Е, ол ол ма? Егер сыйқыршы WinRAR программасын қолданса, онда оған тағы сонша қыз сияр еді – депті.
Сонда праграммалаушы қандай программаны айтып тұр? (Архивтеу)
2. Берік Серіктің тамаша компьютерлік ойындары бар. CD-ROM сатып алғанын көрді. Беріктің компьютерінде CD-ROM болғандықтан, ол ойындарды дискет арқылы көшіріп алмақшы болады. Ойындардың жалпы көлемі 750 мега байт, ал дискеттің көлемі 1,44 мега байт. Ал Берікте тек 10 дискет қана бар. Оған қанша дискет керек? (Ойын CD-ROM-сыз жүрмейді)
«Асу»
Төртбұрышты терезеден сұрақтың нөмерлерін таңдайды.
1. Санау жүйесі дегеніміз не? (Сандарды белгілі бір цифрлық таңбалар-дың көмегімен жазу заңдылықтарының жиыны)
2. CIRCLE (150,100), 40,4
CIRCLE (150,100), 20,4 осы программаны орындағанда қандай фигура шығады. (бірінің ішіне бірі салынған шеңбер)
3. Түбір функциясы программалау тілінде қалай аталады? (SQR)
4. CIRCLE (150,100), 40,4
CIRCLE (150,180), 40,4 осы программаны орындағанда қандай фигура шығады. (вертикаль орналасқан шеңбер)
5. А$=«BASIC-программа»
В$=LEFT$ (A$,5)
PRINT B$ осы программаны орындағанда қандай сөз шығады? (BASIC)
6. А$=«BASIC-программа»
PRINT RICGHT$ (A$,9) осы программаны орындағанда қандай сөз шығады?
7. Жұмбақ сұрақ
Бағдарлама құрайды,
Орындаған кезде, әлденені сұрайды. (INPUT)
«Жерұйық»
Есептеуіш машинасын кім? Қай жылы құрды? (1822 жылы Чарльз Беббидж құрды)
Қорытындылау.
Құттықтаймыз!
Алдағы уақытта осындай жеңістерге жете беріңіздер! Тәлімгер.орг Полный текст материала на тему Ақпарат әлемі можно смотреть в скачиваемом файле. На этой странице приведен фрагмент материала

Авторы:

Бөлімі: Қосымша сабақ жоспары | Логин: гость
Көрсетілім: 329 | Жүктеулер: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Барлық пікірлер: 0
avatar