.
.
Тақырыбы: Paint графикалық редакторының құралдары. Paint графикалық редакторының құралдары.
Сабақ жоспары | Предметы | Информатикадан ашық сабақтар Загрузок: 0 | Просмотров: 2113 | Размер: | Автор: гостьКласс: 7
Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
Білімділігі: Графикалық редактормен жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктер
мен дағдыларды қалыптастыруды жалғастыру. Редактордың құрал-саймандарын дұрыс пайдалана білу және командаларды орындай алу қызметін меңгерту.
Дамытушылық: Есептеу техиникасында геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді
салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып
көрінуіне және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге
асыруға,яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін және бейнелеу
жұмысын орындау арқылы бейнелік қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Информатика пәніне деген оң көзқарас пен эстетикалық талғамын
қалыптастыру, нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге дағдыландыру
және өзіндік қызмет жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ, іскерлік ойын сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап,көрсете түсіндіру, практикалық тапсырма
Сабақтың көрнекіліктері: Электрондық оқулық-7, дербес компьютер, интерактивті тақта, слайд, үйлестірме қағаздар.
Пән аралық байланыс: Геометрия, бейнелеу өнері, сызу.
Әдістемелік әдебиеттер:
1) Информатика дидактикалық материалдар практикум-7, Н.Ермеков, Е.Кузин, Л.Крепп,
С.Пилипенко, Алматы,Атамұра -2003.
2) Информатика негіздері – ғылыми әдістемелік журнал, №3, 2003ж., №6,2008ж.
Сабақтың жүру барысы:
І.Ұйымдастыру: - 2 мин
1) оқушылардың назарын сабаққа аудару;
2) оқушыларға сабақтың мақсатын түсіндіру.
ІІ. Үй тапсырмасы.-3 мин
«Біліміңді тексер»ойыны .Оқушыларға өткен тақырып бойынша тапсырма беріледі.
1) Paint терезесін ашу.
2) терезе элементерін жазу.
ІІІ. Жаңа сабақ. -20 мин
Құрметті оқушылар сендер бастауыш кластан «Бейнелеу өнер» пәнін өтіп келесіңдер.Сурет салудың көптеген тәсілдері бар, оларға тоқталмай-ақ қояйын. Сурет салу тек суретшілерге ғана емес, әр мамандық иесіне қажет.Әр адам өзінше, өз шамасына, өз талабына қарай сурет салады. Біздер өткен сабақта Рaint бағдарламасын өттіп бастадық, бүгін сол бағадарламаның құралдар тақтасына тоқталайық.
«АЛТЫН ҚАҚПА» ОЙЫНЫ
І. Міндетті деңгей. «ҚОЛА ҚАҚПА»
1. Рaint бағдарламасын жүкте.
2.Үйлестірме қағаздағы гүлді сал.
3. Көшіру (копировать) және кері бұру (отразить/повернуть) командасы арқылы суретті толықтыр.
4. Суретке «Гүлдер» атын беріп сақта.
ІІ. Лайықты деңгей. «КҮМІС ҚАҚПА»
1. Рaint бағдарламасын жүкте.
2. Үйлестірме қағаздағы балықты симметрияны қолдана отырып сал.
3.Өлшемдерін өзгерте отырып, суретті көбейт.
4. Суретке «Балықтар» атын беріп сақта.
ІІІ. Жоғары деңгей. «АЛТЫН ҚАҚПА»
1. Рaint бағдарламасын жүкте.
2. Үйлестірме қағаздағы үйді симметрияны қолдана отырып сал.
3. Үйді пайдаланып, өз ойларыңмен безендіріңдер.
ІҮ. Бекіту. – 5 мин.
«Сиқырлы сандық» ойыны (тест слайдпен беріледі),сіздерге сұрақ беріледі, сұраққа «Иә» немесе «Жоқ» деп жауап береміз, дұрыс болса «1», дұрыс емес болса «0» деген жауап шығады.
1.Paint бағдарламасын іске қосу үшін мына әрекеттерді орындаймыз ба ?
Бастау программы стандартые Paint
2. Батырмасы тұйық контурды бояу үшін қолданылады?
3. Көпбұрышты салу үшін көпбұрыш батырмасын таңдаймыз ба?
4. Құралдар тақтасында қанша құрал бар
5. Paint графикалық редакторында салынған суретті өшіру үшін өшіргішті таңдаймыз ба?
6. Paint графикалық редакторында салынған суретті өшіру үшін тақырып жолағын таңдаймыз ба?
7. Құжатыңды сақтау үшін файл сохранит как командасын орындаймыз ба?
Ү.Қорытынды. -10 мин.
«Ғажайп 5-тік алаңы». Әрбір ұяшықта Paint құралдары бойынша сұрақ берілген.
«5»- қандай құрал?
«5»- Paint редакторында құралдар саны қанша?
«5»- Файл,Правка,Вид,Рисунок –қай жолда орналасқан ?
«5» - Терезенің үлкен бос жері қалай аталады?
«5»- Paint бағдарламасы қалай іске қосылады?
«5»- Paint қандай бағдарлама?
«5»- - қандай құрал?
«5»- Paint бағдарламасының терезе элементтерін ата
«5» - қандай батырма?
ҮІ.Үй тапсырмасы. – 2 мин
Өткен тақырыптарға қайталау жасау. Шығармашылық тапсырма «Қазақстан Республикасына 20 жыл» тақырыбына сурет дайындау.
ҮІІ. Оқушылардың білімін бағалау. – 3 мин.
«АЛТЫН ҚАҚПА» ОЙЫНЫ
І. Міндетті деңгей. «ҚОЛА ҚАҚПА»
1. Рaint бағдарламасын жүкте.
2.Үйлестірме қағаздағы гүлді сал.
3. Көшіру (копировать) және кері бұру (отразить/повернуть) командасы арқылы суретті толықтыр.
4. Суретке «Гүлдер» атын беріп сақта.
ІІ. Лайықты деңгей. «КҮМІС ҚАҚПА»
1. Рaint бағдарламасын жүкте.
2. Үйлестірме қағаздағы балықты симметрияны қолдана отырып сал.
3.Өлшемдерін өзгерте отырып, суретті көбейт.
4. Суретке «Балықтар» атын беріп сақта.
ІІІ. Жоғары деңгей. «АЛТЫН ҚАҚПА»
1. Рaint бағдарламасын жүкте.
2. Үйлестірме қағаздағы үйді симметрияны қолдана отырып сал.
3. Үйді пайдаланып, өз ойларыңмен безендіріңдер.
Скачать методички (классные уроки) для учителей по разным предметам: история, литература, физика. Как провести урок с учеником, вам поможет грамотно составленный план урока. Занятия по математике, литературе, физике, информатике, химии, психологии.
.